Peruki i zagęszczanie włosów - ROKOKO HAIR BLOG


Blizna, wypadanie włosów w jej pobliżu - i co dalej?


  • 0
Otrzymaliśmy zapytanie dotyczące przerzedzonych włosów. Ponieważ wiele osób może borykać się z takim problemem, poniżej zamieszczamy naszą odpowiedź.

Jakiś czas temu miałam wypadek. Doznałam urazu głowy po którym została blizna. Od pewnego czasu zauważyłam iż zaczęły mi wypadać włosy w pobliżu blizny. Moja skóra stała się też wrażliwa i obolała. Czy jest jakiś sposób na zahamowanie tego procesu?


Z opisu wynika, iż boryka się Pani z łysieniem bliznowaciejącym. Do tego stanu dochodzi wskutek doznania urazu bądź innego stanu chorobowego. W tym przypadku niszczenie torebek włosowych następuje w wyniku procesu towarzyszącego np. zewnętrznym urazom w tym ostrym infekcjom, poparzeniom skórnych, zmianom nowotworowym. Proces chorobowy obejmuje zaburzenia niszczące torebki włosowe oraz zastępowanie ich tkanką bliznowatą połączoną z niestety trwałą utratą włosów. Dlatego też wszelkie kuracje stymulujące cebulkę włosa nie przyniosą żadnych efektów. Jedynie co mogę polecić to niechirurgiczna metoda uzupełnienia włosów SecondHair. System SecondHair skutecznie „ukryje” Pani ubytki włosów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz